Drukarki i czytniki kodów kreskowych
Aplikacji mobilnej Express Labels
Zestaw narzędzi do tworzenia oprogramowania (SDK)
RFID w branży lotniczej i kosmicznej
Oznaczenia rurociągów i zawieszki do zaworów
Identyfikacja przewodów i kabli
Bezpieczeństwo w miejscu pracy
Drukowanie własnych etykiet identyfikacyjnych
Etykiety RFID / Inteligentne etykietowanie
Automatyzacja etykietowania i integracja druku etykiet
Wsparcie dzięki wiedzy branżowej
Teleinformatycznej i telekomunikacyjnej
Masz nagły problem techniczny z którąś z drukarek etykiet?
Zadzwoń do nas i uzyskaj rozwiązanie. Chętnie Ci pomożemy.
Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia drukarek etykiet. Doceniamy kluczową rolę, jaką drukarki etykiet odgrywają w zapewnianiu możliwości śledzenia, kontroli jakości, zapobieganiu oszustwom, zwiększaniu bezpieczeństwa i sprawności operacyjnej. Dlatego rozwiązujemy wszelkie problemy techniczne tak szybko, jak to możliwe.
Niezależnie od tego, z jakiej drukarki etykiet korzystasz, skontaktuj się z nami.
Jeśli masz problem z drukarką etykiet, po prostu skontaktuj się z firmą Brady. Nasi doświadczeni inżynierowie z Centrum Doskonałości Technicznej są zawsze gotowi do jego rozwiązania. Mogą to zrobić telefonicznie, pocztą e-mail lub osobiście w siedzibie klienta.
Przedstaw nam dowolny problem techniczny związany z drukarką etykiet, a pierwszą odpowiedź otrzymasz bezpłatnie w ciągu 24 godzin, w swoim ojczystym języku. Naszym zadaniem jest upraszczać, a nie komplikować.
Masz problem techniczny z drukarką etykiet, ale nie wiesz, czy jest on objęty umową serwisową z firmą Brady? Tak czy inaczej, skontaktuj się z naszymi ekspertami, którzy chętnie pomogą Ci znaleźć rozwiązanie. Wyjaśnimy wszystkie szczegóły z zachowaniem pełnej przejrzystości.
Zapewniamy kompleksowe rozwiązania i pełne wsparcie, dostosowane do potrzeb Twojego miejsca pracy. Jeśli potrzebujesz szybkiej reakcji i sprawnego rozwiązywania problemów, spełnimy Twoje oczekiwania. Jeśli zależy Ci na profesjonalnej instalacji i zaprogramowaniu drukarek etykiet, szkoleniach, konserwacji zapobiegawczej, wypożyczaniu drukarek, a nawet udostępnianiu drukarek w trybie gotowości w Twojej siedzibie, możemy to zaoferować. Skontaktuj się z nami, opowiedz nam o swoich potrzebach, a my zaproponujemy optymalny poziom usług.
Projektujemy, produkujemy i oferujemy doskonałe drukarki etykiet oraz rozwiązania w zakresie identyfikacji. Jesteśmy dumni z tego, co tworzymy, i wierzymy w nasze produkty. Podobnie jak nasze etykiety, trwamy przy naszych klientach.
Nasi doświadczeni inżynierowie znają każdy element drukarki Brady, od głowicy drukującej przez sterowniki i oprogramowanie aż po najmniejszy nit. Potrafią oni rozwiązać każdy problem, nawet najbardziej nietypowy. Na tym właśnie polega bezpośrednie wsparcie producenta.
Świat nie jest doskonały. Ale dzięki Brady staje się lepszy. Nasze Centrum Doskonałości Technicznej rozwiązuje również problemy z drukarkami innych producentów. Przywrócimy je do Twojej bazy rozwiązań. Ponieważ tak właśnie interpretujemy pomoc techniczną naprawdę skoncentrowaną na kliencie.
Ponadto wszystkie nasze poziomy usług są oferowane z zachowaniem pełnej przejrzystości, łącznie z czasem interwencji, czasem naprawy i kosztami. Będziesz w stanie obliczyć całkowity koszt posiadania przed podjęciem decyzji.
Nawet jeśli nie masz umowy, a problem dotyczy drukarek innych niż Brady, skontaktuj się z nami i uzyskaj rozwiązanie.
Jakiego poziomu usług technicznych potrzebujesz? Zapoznaj się ze wszystkimi opcjami lub skontaktuj się z nami w sprawie konkretnego problemu.
Maintenance
|
Lite
|
Standard
|
Ultra
|
|
---|---|---|---|---|
Priorytetowy dostęp do wsparcia | Tak | Tak | Tak | Tak |
Liczba dni roboczych na rozwiązanie | 5 | 5 | 2 | 2 |
Koszt wysyłki drukarki / opłaty za wezwanie | Uwzględnione | Uwzględnione | Uwzględnione | Uwzględnione |
Instalacja i szkolenie | Nie | Nie | Nie | Tak |
Roczna konserwacja zapobiegawcza | W siedzibie firmy Brady lub u klienta* | W siedzibie firmy Brady lub u klienta* | W siedzibie firmy Brady lub u klienta* | W siedzibie klienta, na życzenie szkolenie przypominające na miejscu |
Części ulegające zużyciu** | Tak | Tak | Tak | Tak |
Części zamienne (z wyjątkiem głowicy drukującej) | Nie | Tak | Tak | Tak |
Głowica drukująca używana z materiałami etykiet Brady | Nie | Nie | Tak | Tak |
Uwzględnione godziny pracy | 1 | 2 | Wszystkie | Wszystkie |
Uwzględniona drukarka zastępcza | Nie | Nie | Wysyłana na żądanie | Dostępna w siedzibie klienta |
Obsługiwane drukarki | Brady / innej firmy niż Brady*** | Brady | Brady | Brady |
* Większość umów serwisowych obejmuje opcję serwisu w firmie Brady lub w siedzibie klienta, w ramach której drukarki są wysyłane do naszych specjalistów lub nasi specjaliści odwiedzają klienta w celu serwisowania drukarek w jego siedzibie.
** W przypadku starszych modeli drukarek Brady, które zostały zastąpione nowszą wersją, sprawdzimy, czy możliwe jest udostępnienie części ulegających zużyciu.
*** Oferujemy konserwacyjne umowy serwisowe dla drukarek innych firm niż Brady z priorytetowym dostępem do naszych specjalistów i konserwacją zapobiegawczą na żądanie. Uzgadniamy z klientem liczbę części zamiennych, które należy pozyskać na początku okresu obowiązywania umowy, aby uniknąć problemów z dostępnością części zamiennych.
Zapewniamy kompleksowe rozwiązania i pełne wsparcie, dostosowane do potrzeb Twojego miejsca pracy.
Pobierz broszurę
Czy masz zainstalowane najnowsze sterowniki i oprogramowanie sprzętowe drukarki Brady?
Zaktualizuj swoje urządzenia, aby uzyskać optymalną wydajność.
Wszystkie drukarki Brady są objęte bezpłatną, standardową roczną gwarancją. Sprawdź, czy odpowiada ona Twoim potrzebom.
Standardowa gwarancja